Powered by Blogger.
RSS

kawan awal

salam, hai~

masa mula-mula masuk UTM skudai dulu, memang kawan-kawan diploma ada je, tapi dorang dah pegi department lain, aku department lain. mereka geomatic, aku remote sensing, SOBS. even tyme taklimat kursus masa MHS pun aku nak lari gi kat geomatic. tapi aku rasa macam inhumane kalau wat gitu lalu join remote sensing punya taklimat.

masa kelas dah start, lagilah. mati kutu. nak-nak si sue tu tak banyak cakap. aku bercakap ngan henpon jelah. main game. boring. pastu dalam lebih kurang sebulan (?) ada kem kat PD katanye tapi dah dekat ngan kampung aku dah. memang masa otw balik bas lalu kampung aku pon :). ouh dan tempat tu betul-betul depan jeti kampung kuala linggi, tempat survey camp yang ada berjuta kenangan, eceh. masa tulah baru berbaik-baik dengan few klasmets dan ngam macam gam sampai hari ni.

cr :digicam sue. takde gambar dylah pulak.

mekasih sudi jadi kawan dan sudi melayan segala apa yang aku mengarut merapu dalam kelas tu.



p/s : rindu nak muka cekung macam dalam gamba. ouh bulatnye sekarang.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

nap.s.ter said...

have i tell you i already change my link?

-yAmEnToS_ said...

nope. meh link.

dylahluvslamington said...

sedihnya aku xdak.uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

-yAmEnToS_ said...

aku tatau ko gi mana tym ni.

dylahluvslamington said...

hmm. busy being wasted lah tu. hahah!

-yAmEnToS_ said...

mungkin kot, sbb masa ni kan zaman kau wasted auntie gitu. lol

no_cha said...

wa....muka dak comey ade r....t'harunyer.
time kaseh tuan blog..hehehe

Post a Comment