Powered by Blogger.
RSS

dua kawan kecil.

salam~


pagi tadi. aku tengah tido. tiba-tiba dengar bunyi squeking kat dalam bilik. eh, mana datang tikus? bilik ni dah masuk tikus plak ke? alahai, jenuhlah nak tangkap. lama-lama baru aku ingat. semalam kawan aku suh jaga hamster dia. amboi, aku tido, korang bangun. aku dah bangun korang tido. aku gi klas korang bangun, aku masuk bilik je korang tido. sepuk kang. tapi tak jadilah. comel sangat. lol.


si coklat ngan si putih, bukan nama sebenar.

binatang dua ekor ni mungkin kecik. tapi leceh nak jaga. habuk kayu tu kena slalu tuka, kena mandikan, kena tukar air minum dia. yang dua ekor ni pulak, manja. air tu kalau nak suh minum, kena suapkan. tak mau dia minum sendiri. mengada. tengok macam pet aku, takde susah-susah nak bagi makan ngan minum. pandai je dia. berak pon tak merata. sayang aku kat korang.

HA HA HA

p/s : kesian, nak bela binatang mak tak bagi.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

nap.s.ter said...

bahahaha.jge lg ke hamster tue?

-yAmEnToS_ said...

sudah pulangkan pada tuannye. sedih. nak main ngan dorang ag.

Post a Comment